ارزش یارانه رئیسی بیشتر است یا یارانه احمدی نژاد | شجاعت دولت در نظام پرداخت یارانه ها

مردمی‌سازی نظام پرداخت یارانه‌ها نمودی از شجاعت دولت است.
ارزش یارانه رئیسی بیشتر است یا یارانه احمدی نژاد | شجاعت دولت در نظام پرداخت یارانه ها

هدفمندسازی یارانه‌ها در ایران یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و نمایان‌ترین بخش طرح تحول اقتصادی است. قدرت خرید بین‌المللی یارانه نقدی واریز شده از سوی دولت ابراهیم رئیسی معادل 14 دلار است. دولت ابراهیم رئیسی نیز همچون محمود احمدی‌نژاد اجرای برنامه آزادسازی قیمت کالاهای اساسی را با توزیع یارانه نقدی آغاز کرد. ولت محمود احمدی‌نژاد در آذر ماه سال 1389 و همزمان با آغاز اجرای قانون هدفمندسازی یارانه که قرار بود، نرخ شانزده قلم کالا و خدمت از جمله بنزین، گازوئیل، گاز، نفت، برق، آب، گندم، شکر، برنج، روغن و شیر را با حذف یارانه دولتی آنها طی 5 سال به سطح قیمت‌های بین‌المللی برساند، در نخستین مرحله واریز یارانه نقدی به حساب خانوارها، برای جبران قدرت خرید هر نفر 45 هزار و پانصد تومان واریز کرد.

ارزش یارانه رئیسی بیشتر است یا یارانه احمدی نژاد

سیدمحمدرضا هاشمی با اشاره به گفت‌وگوی اخیر رئیس‌جمهور با مردم اظهار کرد:رئیس‌جمهور در این گفت‌وگو درخصوص مردمی سازی نظام پرداخت یارانه‌ها، صادقانه و در کمال آرامش با مردم سخن گفت که این مهم، نشان از جسارت، شهامت و شجاعت ریاست جمهور دارد.

دیگران چه می خوانند:

وی بر لزوم همراهی مردم و مسوولان با دولت تاکید و تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، همگان باید دولت را در زمینه اقتصادی کمک کنیم.

استاندار سمنان ادامه داد: همگان باید در این بحث و رسیدن به موفقیت مطلوب، آبروی خود را پای کارگذاشته و در این مسیر به صورت جهادی گام برداریم.

هاشمی با اشاره به اهمیت تامین کالای اساسی مردم خاطرنشان کرد: تامین کالاهای اساسی اولویت اصلی و اول ما در بحث تنظیم بازار است.

وی بر ضرورت در دستور کار قرار گرفتن نظارت بر خبازی‌ها و تقویت بر بازار تاکید و با اشاره به همراهی ها در بازار استان سمنان خاطرنشان کرد: باید از همراهی کسبه فهیم، متدین و ولایتمدار استان سمنان، تقدیر و تشکر کنم، انشالله در ادامه مسیر نیز کمک حال ما خواهند بود.

استاندار سمنان به نقش مهم فرمانداران و مسوولان ارشد در تقویت نظارت ها پرداخت و از فرمانداران استان خواست:  بازدید های میدانی را در سطح بازار تقویت کنند.

این مسوول ارشد استانی تصریح کرد: ما به هیچ عنوان به دنبال مُچ گیری نیستیم و از کسانیکه همراه ما در این مسیر هستند، تقدیر خواهیم کرد.

ارزش یارانه رئیسی بیشتر است یا یارانه احمدی نژاد | شجاعت دولت در نظام پرداخت یارانه ها

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟