یارانه | فرماندار ملایر: همه در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها مسئولیت داریم-Irna

فرماندار ملایر گفت: همه در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها مسئولیت داریم.
یارانه | فرماندار ملایر: همه در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها مسئولیت داریم-Irna

یارانه کمک معیشتی جدید با هدف توزیع عادلانه یارانه ها در طرح اصلاح یارانه ها با مبالغ 300 هزار تومان و 400 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. مبالغ یارانه جبرانی قابل برداشت نیست که البته زیرساخت های کالابرگ الکترونیکی در حال تکمیل است. به گفته رییس سازمان برنامه و بودجه احتمالا مبلغ ماه اول یارانه کمک معیشتی جدید در ماه جاری قابل برداشت باشد.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، "سلمان اسماعیلی" شامگاه سه‌شنبه در نخستین جلسه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در شهرستان ملایر اظهار داشت: حرکت امروز کشور به ویژه در حوزه اقتصادی رو به جلو است.

دیگران چه می خوانند:

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال اصلاح و بهبود معشیت مردم است، تاکید کرد: توزیع عادلانه یارانه‌ها و اصلاح ارز ترجیحی یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است و همه در این زمینه مسئول هستیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: در حال حاضر تمامی انبارهای کالا در استان همدان پُر است و هیچ مشکلی در تامین و تولید کالاهای اساسی نداریم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در روند توزیع کالاهای اساسی، اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، احتکار و گران‌فروشی با اخلال‌گران به شدت برخورد می‌شود، افزود: نمی‌توانیم بپذیریم که به واسطه عده‌ای متخلف، مردم در رنج و سختی باشند.

وی گفت: اتحادیه‌ها و اتاق اصناف به جدیت اصناف و بازار را مدیریت کنند و همانند دوران شیوع ویروس کرونا و دیگر عرصه‌های نظام با آبرومندی پای کار بودند، در این عرصه مهم نیز پای کار بیایند.

معاون استاندار همدان یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران این شهرستان را نحوه عملکرد آنها در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها دانست و بیان کرد: باید در انجام این ماموریت مهم اراده کنیم تا با سربلندی و موفقیت اجرا شود.

اسماعیلی همچنین اقناع‌گری را بزرگترین و مهمترین الزامات موفقیت در این طرح عنوان کرد و گفت: همه ما در تبیین این رسالت خطیر مسئولیت داریم و باید از فواید و اثرات مثبت این طرح با مردم صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدامی در راستای ناامید کردن با برخورد جدی مواجه خواهد شد، بیان کرد: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما موظف به امیدآفرینی هستند و در این زمینه باید رفتار حرفه‌ای داشته باشند.

فرماندار ویژه ملایر همچنین با اشاره به برگزاری جلسات منظم تنظیم بازار و تشدید نظارت‌های روزانه از بازار، تاکید کرد: از ابتدای هفته جاری با استفاده از ظرفیت مردمی و بسیج، ناظران و بازرسان بازار را تا 20 برابر افزایش دادیم.

اسماعیلی تسهیل و روان‌سازی خدمت‌رسانی به مردم را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با همه تمهیدات و مدیریت لازم، باید آینده‌نگری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه اجرایی، قانونی و سیاسی داریم، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی 43 سال ماموریت‌های بزرگی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها نیز سربلند بیرون خواهد آمد و شاهد تحقق حداکثری عدالت خواهیم بود.

یارانه | فرماندار ملایر: همه در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها مسئولیت داریم-Irna

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟