مراسم معارفه سرپرست جدید اموال تملیکی استان البرز برگزار شد

با حضور عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سرپرست اداره کل استان البرز معارفه شد.
مراسم معارفه سرپرست جدید اموال تملیکی استان البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور عليرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان‌ها مراسم معارفه سرپرست اداره کل استان البرز برگزار شد. 

در این مراسم علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به موفقیت های این سازمان طی سه سال اخیر اظهار کرد: طی این مدت 25 برابر 30 سال گذشته ساماندهی انبارها صورت گرفت همچنین در موضوع قفسه بندی و خرید انبار نیز اقدامات اثرگذاری انجام شده است که همه با تلاش کارکنان سازمان در سراسر کشور بوده است. 

دیگران چه می خوانند:

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: سازمان طی مدت سه ساله به رکوردها و نتایجی دست یافت که تاکنون سابقه نداشته است، برگزاری مجمع سالانه در زمان مقرر و تصویب صورت های مالی بدون بند مشروط از جمله این اقدامات است.

وی گفت: تقدیر در جشنواره شهید رجایی و کسب مقام برتر در بین سازمان زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی از دیگر اقداماتی است که تاکنون در این سازمان سابقه نداشته است. 

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول تصریح کرد: مسولان قضایی استان همواره کمک حال سازمان بودند و مدیران قضایی استان البرز نیز از این قاعده مستثنی نیستند و امیدواریم این تعامل تداوم یابد و بیش از گذشته گسترش یابد.

وی همچنین از اقدامات صورت گرفته توسط مدیرکل سابق استان البرز تقدیر کرد و از مدیر کل جدید خواست تا با توجه به سبقه ای که دارد ماموریت های محوله را به خوبی به سرانجام برساند. 

در این مراسم از زحمات علیرضا حسنعلی پور تمیجانی تقدیر شد و نجم الدین ربانی به عنوان سرپرست اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی  استان البرز معارفه شد.

 

مراسم معارفه سرپرست جدید اموال تملیکی استان البرز برگزار شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟