یارانه | پیامک‌های ثبت نام یارانه کمک معیشتی جدید، جعلی است؟

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی با اشاره به پیامک‌های ثبت نام یارانه جدید معیشتی، گفت: فریب این پیام‌ها را نخورید.
یارانه | پیامک‌های ثبت نام یارانه کمک معیشتی جدید، جعلی است؟

جامانده های یارانه جدید برای ثبت اعتراض خود به سامانه اعلامی وزارت کار باید مراجعه کنند. با اختصاص یارانه کمک معیشتی جدید در طرح اصلاح یارانه ها، عده ای هم که از دریافت یارانه جامانده‌اند، منتظر اعلام برای ثبت نام و دریافت یارانه جدید هستند. کلاهبرداران هم که مطابق معمول بیکار ننشسته و از هر راهی برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده می کنند. خواه دریافت یارانه باشد یا اعلام پیامکی ثبت نام جاماندگان یارانه و سهام عدالت.

به گزارش یارانه 24 به نقل ازهمشهری آنلاین، سرهنگ اکبر نصرتی گفت: بعد از اعلام دولت مبنی بر واریز یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار، برخی از افراد سودجو با طراحی سایت‌ها و درگاه‌های جعلی، سعی دارند با شیوه‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کنند.

دیگران چه می خوانند:

وی گفت: در این شیوه از کلاهبرداری، مجرمان با ارسال پیام‌هایی تحت عنوان "ثبت نام یارانه جدید معیشتی" کاربران را فریب داده و از تکمیل ظرفیت درخواست واجدین شرایط خبر می‌دهند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی گفت: این پیام‌ها حاوی لینک‌هایی هستند که کاربران را ترغیب می‌کنند با کلیک و ورود به صفحه یا سایت موردنظر، اطلاعات هویتی و بانکی خود را به‌صورت کامل ثبت کنند.

سرهنگ نصرتی گفت: در فرآیند ثبت نام و ارائه اطلاعات جهت یارانه‌ها به دفاتر مجاز و معتبر پیشخوان خدمات دولتی مراجعه و از ورود به لینک‌ها و سامانه‌های متفرقه و نامعتبر و درج اطلاعات هویتی و بانکی خودداری کنید.

یارانه | پیامک‌های ثبت نام یارانه کمک معیشتی جدید، جعلی است؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟