یارانه | مجلس و قوه قضاییه قاطعانه از دولت برای توزیع عادلانه‌ یارانه‌ها حمایت می‌کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اعلام اینکه دولت با کار کارشناسی قدم بزرگی برای توزیع عادلانه‌ یارانه‌ها برداشته است، گفت: مجلس و قوه قضاییه قاطعانه از دولت حمایت می‌کنند.
یارانه | مجلس و قوه قضاییه قاطعانه از دولت برای توزیع عادلانه‌ یارانه‌ها حمایت می‌کنند

 

یارانه نقدی و معیشتی در طرح اصلاح یارانه ها برای توزیع عادلانه یارانه ها از طرف دولت ادغام می شود. خبر افزایش مبلغ یارانه با هدف توزیع عادلانه یارانه ها و حذف یارانه از آرد بر روی خروجی سایت های خبری قرار گرفت. البته دولت اعلام کرده است که این اقدام با هدف مبارزه با فساد و رانت انجام شده است. یارانه کمک معیشتی جدید که به یارانه رئیسی هم شهرت یافته با افزایش مبلغ به 300 هزار تومان برای خانوارهای متوسط و 400 هزار تومان خانوارهای ضعیف برای هر فرد واریز شد.

دیگران چه می خوانند:

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اقدام به موقع دولت در توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: مردم مطالبات و انتظاراتی دارند که دولت سیزدهم برای تحقق آن‌ها تمام تلاش خود را به کار بسته است که مهم‌ترین مطالبه، ساماندهی اقتصاد و بهبود وضعیت معیشتی آحاد جامعه است.

وی افزود: امروز مسأله اصلی کشور و مهم‌ترین دغدغه مردم اقتصاد است که همه قوا سعی دارند تا هرچه سریع‌تر مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کنند و همه دستگاه‌ها و نهادها باید دولت را در اجرای طرح‌هایی که برای رفاه مردم و توسعه عدالت اجتماعی و اقتصادی دارد، یاری دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه گفت: گفت‌وگوی صادقانه و صریح رئیس جمهور با مردم در آرامش‌بخشی به جامعه مؤثر است چراکه رئیس جمهور مستقیماً با رأی ملت انتخاب می‌شود و بدون تردید گفت‌وگوی مستقیم او با مردم در جلب مشارکت آنها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت و رفع مسائل و افزایش آستانه تحمل اقشار اجتماعی اثربخشی سازنده‌ای به همراه دارد.

عباس زاده مشکینی افزود: اقدام دولت در اصلاح نظام یارانه‌ها به اصلاح نظام اقتصادی و گسترش عدالت در جامعه کمک می‌کند و با توجه به ظرفیت‌های موجود در کشور می‌توان با سرعت به سمت بهبود وضعیت پیش رفت. مجلس هم با حمایت کامل از اقدامات دولت، به مسئولان اجرایی قدرت مانور داده تا در اصلاح نظام یارانه‌ها با شجاعت و عزم و اراده راسخ عمل کند.

وی بخش اعظم التهابات اخیر بازار را روانی دانست و گفت: دولت با کار کارشناسی در مسیر عادلانه‌ کردن نظام توزیع یارانه‌ها گام نهاده و با تدبیر و حرکت بر اساس اصول علم اقتصاد می‌تواند تبعات روانی جراحی بزرگ اقتصادی را کاهش دهد و التهابات بازار را کنترل کند.

یارانه | مجلس و قوه قضاییه قاطعانه از دولت برای توزیع عادلانه‌ یارانه‌ها حمایت می‌کنند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟