بیمه کوثر سازمانی استراتژی محور

چشم‌انداز کلان بیمه کوثر برتری در دو هدف «سودآوری» و «رضایت مشتریان» است و تحقق این اهداف با مدیریت ریسک و جذب بازارهای کم‌ریسک و خرده‌فروشی در سایه رضایت مشتریان میسر می‌شود و برای رسیدن به این مقصود به مدیریت مسئولانه، پاسخگو، همت و تلاش مضاعف همه ارکان مجموعه بیمه کوثر نیاز است.
بیمه کوثر سازمانی استراتژی محور

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، ابوالفضل آقادادی هم‌زمان با دوازدهمين سالروز تاسيس شركت در دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب، گفت: با افتخار عرض می‌کنم که شرکت از ارکان و عناصر کافی برای بالندگی هرچه بیشتر برخوردار است که از جمله باید به سهام‌داران ارزشی و شناخته‌شده، اعضای هیات‌مدیره خبره، نیروی انسانی جوان و نخبه، مدیران با انگیزه و نمایندگان پرتلاش و منسجم اشاره کنم که آینده روشنی را در زمینه رشد و توسعه پایدار برای شرکت ترسیم می‌کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر در تشریح اهداف و برنامه‌های در دست اقدام شرکت گفت: افزایش رضایت ذی‌نفعان و سودآوری شرکت با کاهش مطالبات سررسید شده، تقویت سیستم‌های مدیریت ریسک، تفویض اختیار، نواوری در ارائه محصولات جدید، توسعه بازارهای جامعه هدف، بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری، تهیه سود و زیان به تفکیک سرپرستی‌‌های استانی، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا و کیفی‌سازی شبکه فروش از اهم اهداف و برنامه‌های شرکت است.

دیگران چه می خوانند:

وی تصریح کرد: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر (طرح تحرک) اصول سیاست‌گذاری، راهبری، برنامه‌ریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی و اختیارات حداکثری به سرپرستی‌های استانی تفویض می‌شود. همچنین مدیران سرپرستی‌ها و شعب بر اساس عملکرد نمایندگان اختیارات را به آن‌ها واگذار و نظارت خود را قوی‌تر کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر جدیت بیش‌ازپیش در شناسایی، جذب و توسعه بازارهای جامعه هدف و کم‌ریسک، گفت: شایسته است معاونان، مدیران و شبکه همکاران هم‌زمان سه موضوع افزایش سهم از بازار، سودآوری و رضایت مشتریان را مدنظر قرار دهند که این مهم در فضای رقابتی امروز با خلاقیت، افزایش کیفیت خدمات، چابکی، تعامل و پاسخ‌گویی درست، درخور و به‌موقع محقق خواهد شد.

آقادادی مدیریت ریسک صحیح بیمه‌گری را یکی از عوامل مهم در انتخاب بازار دانست و گفت: برای کنترل خسارت‌ها، حوزه‌های فنی و اتکایی باید شناخت کافی از شرایط بازار، ارائه نرخ متناسب با شرایط و نیز تمهیدات لازم برای کنترل و نگهداری ریسک‌های پذیرفته‌شده را داشته و با دقت پیگیری و اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد تمایز در خدمات باید رسیدگی به پرونده‌های زیان‌دیدگان در کمترین زمان ممکن انجام شود به‌گونه‌ای که بیمه‌گذار حلاوت و شیرینی دریافت پوشش بیمه‌ای را در زمان مناسب حس کند.

مدیرعامل شرکت نیروی‌انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی هر شرکت و خالق ارزش‌ها معرفی کرد و افزود: انتظار دارم مدیران شرکت به موضوع جذب، ارتقا و نگهداشت کارکنان و نمایندگان حرفه‌ای توجه کنند.

ابوالفضل آقادادی ضمن تشريح عملكرد 12 ساله شركت ياداورشد: بيمه كوثر فعاليت خود را در سال  1389 با سرمایه اولیه به مبلغ 400 میلیارد ریال آغاز كرده است و طی پنج مرحله سرمایه خود را به مبلغ 16هزار ميليارد و 885ميليون ريال افزايش داد.

وي با اشاره به اينكه حق‌بیمه تولیدی شرکت در 6ماهه نخست سال 1401 از مرز 41 هزار میلیارد ریال عبور کرد، افزود: در این دوره فروش شرکت بیمه کوثر با 56 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 41هزار و 585میلیارد ریال رسید.

بیمه کوثر سازمانی استراتژی محور

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟