یارانه | یارانه خانوارهای متوسط ۳ برابر شد

رئیس جمهور در گفت و گوی خبری با مردم از یارانه کمک معیشتی جدید سخن گفت که به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. با یارانه رئیسی، یارانه خانوارهای متوسط ۳ برابر شد.
یارانه | یارانه خانوارهای متوسط ۳ برابر شد

یارانه نقدی با مبلغ 45 هزار و 500 تومان بود که هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد. البته یارانه معیشتی هم بود که به چند دهک از زمان شروع کرونا پرداخت می شود. مجموع این دو یارانه و پس از سخنان رئیس جمهور با افزایش سه برابری به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که فعلا بلوکه است و قابل برداشت نیست.

به گزارش یارانه 24 به نقل از ایرنا، خانوارهای تک‌نفره اقشار متوسط جامعه پیش از این ماهانه حدود 100 هزار تومان یارانقه (نقدی و معیشتی) دریافت می‌کردند که با رقم پرداختی توسط دولت سیزدهم (300 هزار تومان) رقم دریافتی آنها 3 برابر خواهد شد.

دیگران چه می خوانند:

یارانه خانوارهای دونفره اقشار متوسط پیش از این ماهانه حدود 194 هزار تومان بود که هم‌اکنون به 600 هزار تومان افزایش خواهد یافت و بیش از 3 برابر خواهد شد.

یارانه دریافتی خانوارهای سه نفره نیز حدود 274 هزار تومان بود که هم‌اکنون به 900 هزار تومان افزایش یافت و 3.3 برابر شده است.

همچنین یارانه خانوارهای چهارنفره که پیش از این 354 هزار تومان بود به یک میلیون و 200 هزار تومان رسیده و 3.4 برابر شده است. یارانه خانوارهای پنج‌نفره به بالا نیز بیش از 3.5 برابر شده است.

یارانه | یارانه خانوارهای متوسط ۳ برابر شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟